המקפצה הקוונטית – תוכנית ליווי שיווקי

תוכנית הליווי כוללת 9 מפגשים אישים של 1X1 בני כשעתיים כל מפגש

בהם את/ה כבעל עסק תלמד לעשות שיווק בצורה אופטימלית.

שימו לב התוכנית היא אישית ויוכלו להצטרף אליה לעבודה אישית רק שני לקוחות בלבד!

מדובר ב 20 שעות ליווי – עם חומרים רלבנטים ושיעורי בית בכל פגישה.

בלי לבלב את המוח, הצעה רק למי שיהיה מהיר במיוחד,

הדף מכירה עדיין לא מוכן…ואני בחרתי לפרסם אותו בצורה הזו!

מי שיהיה מהיר יקבל את זה במחיר שאני לא יכול לספר כאן בדף אבל בהנחה משמעותית…

ומעבר לכך כנראה שלא תהיה את ההזדמנות לעבוד איתי באופן אישי ובטח לא במחיר הזה שאני מציע כאן!!!

.

מפגש מספר 1 – פגישת היכרות על העסק שלך.

* נכיר אחד את השני

* נבין מה המטרה העסקית שלך.

* נלמד מה עשית עד עכשיו, מה עבד ומה לא ?

* נראה מה אתה כיזם רוצה ומה אתה לא רוצה.

* נבין מה אתה מוכן ומה אתה לא מוכן לעשות.

* נכתוב יעדים ונתחיל לעבוד.

מפגש מספר 2  – מה מיוחד בעסק שלי

* נבין מי השוק שהעסק שלך פונה אליו

* נבחן את המסר שאליו אתה חודר אל הלקוח.

* נבחן יחד באיזה מדיה העסק שלך צריך לפנות ללקוח.

בין היתר זה ייתן ללקוח שלך תשובה מדויקת: למה שהלקוח ייבחר בך בין כל המתחרים בשוק.

מפגש מספר 3 – מי הלקוח האידיאלי ואיך לבנות הצעה מפתה עבורו

* מי הלקוח שלך ? איך מזהים אותו ?

* איך לבנות הצעת מכר יחודית USP?

*נבין מהן הדרכים היחידות בהן מגדילים את המכירות בעסק.

* נתחיל לאסוף עדויות ופעילויות שיעזרו ללקוח לרכוש ממך.

* איפה הלקוח כבר היום מסתובב ? ואיך אני יכול להגיע אליו בדרכים נוספות?

מפגש מספר 4 – העסק, קבלת החלטות והתחלת עבודה על מסננת שיווקית

* נתכנן תהליכים בהם אנחנו רוצים להוביל את הלקוח

* איך לפתח את הערוץ של פה לאוזן צעד נוסף קדימה ?

* עקרון ה Know, Like Trust. ואיך ליישם אותו כבר היום ?

* איך הלקוח מקבל החלטה לרכוש ממך ?

*המסננת השיווקית – איך להוביל את הלקוח לרכישה ?

* נלמד על ההבדל בין רוצה לצריך ? ואיך להפוך את מה שרוצה למה שצריך ?

מפגש מספר 5 – הלקוח

* לפתח גישה רב ערוצית – לא להישען רק על ערוץ אחד!

להלן רשימת ערוצים חלקית בה ניתן להגיע ללקוחות:

  1. שיווק מפה לאוזן
  2. שיתופי פעולה
  3. רשימות דיוור / ווטסאפ
  4. שיווק בסלולר
  5. רימרקטינג
  6. פרסום בפייסבוק
  7. שיווק טקסטואלי
  8. שיווק בדפוס
  9. רשתות שותפים
  10. SEO, VSEO, FSEO, TSEO
  11. ושאר מדיות

בסיום המפגש הזה נרים קמפיין לבדיקת היענות ראשונה באחת הרשתות או בגוגל.

 

מפגש מספר 6 – עבודה על מוצר חלון ראווה/מוצר שיכניס את הלקוח

* נעבור על המוצר שייתן ללקוח הזדמנות להכיר אותנו ?

* איך לייצר שיתופי פעולה בעסק ?

* איזה מעמדי מכירה קיימים ? וכיצד לשפר מעמדי מכירה קיימים ?

מפגש מספר 7 – איך לייצר את התנאים המושלמים לרכישה עבור הלקוח

* כתיבה שיווקית רק מספר דברים חשובים.

* אלמנט הסיפור המחבר – איך לבחור איזה סיפור לספר ללקוח שיחברים אותו אלינו ומהם הסיפורים העוצמתיים ביותר

* מודל ה AIDA – לעורר את תשומת הלב של הלקוח.

* מהם התנאים המושלמים שיגרמו ללקוח שלנו נוח ובטחון לרכוש ?

מפגש מספר 8 – הקמת הקמפיין השיווקי.

* הקמת הקמפיין השיווקי.

* הקמה בפייסבוק ובגוגל.

*חיבור של כל הדברים יחד.

מפגש מספר 9 – אסטרטגית העסק שלך

* מה החזון של העסק שלך ?

* איך להגשים את החזון ?

* בניית תוכנית פעולה שנתית. בהתאם ליעדים ?

 

עם מה יוצאים בסיום התהליך ?

בסיום התהליך יהיה לך, כבעל עסק תקים את מערך השיווק בעצמך (במידה ותעמוד בכל המטלות שתקבל)

1. אתר וורדפרס בעיצוב בסיסי שבנית בעצמך, עם אחסון לשנה ראשונה חינם בונוס בשווי של מינימום 2000 ש"ח מתנה

2. קמפיינים בסיסים בגוגל שעובדים. בונוס בשווי 1000 ש"ח + מינימום 300 ש"ח לחודש דמי ניהול

3. מסננת שיווקית שמובילה את הלקוח לרכישה בצורה האידיאלית

4. מערכת לאיסוף לידים. בונוס בשווי 100 ש"ח

5. דף פייסבוק מעוצב. בונוס בשווי 400 ש"ח

6. דומיין לשנה מתנה. בונוס בשווי 80 ש"ח מתנה

7. 300 שקלים מתנה לפרסום.

8. 20 שעות עבודה 1 על 1 10000 מע"מ

9. חומרים כתובים לכל מפגש שיסכמו אותו בצורה הטובה ביותר – ויעזרו לכם שנים אחרי כן.

10. הדבר הכי חשוב שאיתו תצאו, זה עם ההבנה והכלים איך את/ה בעצמך עושה את השיווק בעסק!!

 

אני אשמח לספר לך עוד על תוכנית המקפצה הקוונטית עוד ועל המחיר המיוחד שתשלם עבור התוכנית במלואה.

המחיר הוא נמוך בצורה משמעותית למהירים ביותר, כי אני פותח תוכנית חדשה שעובדת ורק השלושה הראשונים יהנו מהתוכנית המדהימה הזו.

מחיר שאני לא יכול לספר אותו בטקסט…

 

מי שסומך עלי שימלא את הפרטים, אין צורך בפרטי אשראי ויש אחריות מלאה – לא מתאים נשחרר!

שימו לב התוכנית היא אישית ויוכלו להצטרף אליה לעבודה אישית רק שני לקוחות בלבד!

ויש אחריות על המפגש הראשון, לא התחברת קבל החזר כספי